20150526

červené pivónie

 .. na kvetoch, ovocí a zelenine ju u nás v domácnosti nájdete :-o 
  o čom píšem?? .. o červenej farbe:-)

.. korene kríčkov červených pivónií som dostala 
darom cez plot od môjho obľúbeného suseda.. 
ďakujem kráasne :-) 
netušiac farbu som ich zasadila do 
pivóniového záhonu v predzáhradke k ružovým,
ktoré pri našom dome rastú už od nepamäti..

červené ukázali svoju krásu ako prvé.. 
sú prekrásne a doteraz som si "pásiky" 
v ich kvetoch nevšimla, až pri fotení..

.. .. ..

ešte v záhrade som ich skúšala fotiť s novým  
vankúšom s motívom starého vreca


.. následne si zapózovali v kuchyni pred kamennou stenou




.. príprava na fotenie  :-)




  .. novy pár drevených lopárov z našej dielne
.. čo poviete, ako im to spolu pristane ;-) ?






.. .. .. .. .. 


nabudúce by som Vám rada ukázala, na čom už chvíľu pracujem..
sú to ľanové dekorácie s motívmi zo starých vriec..

malý náhľad :-)






lúčim sa s Vami.. teším sa na Vaše komentáre ;-)

..

prajem Vám všetko dobré, viac slnka ;-)

..
dobrú noc, adriana
 ♡





6 komentárov:

  1. Pivoňky, kladioly a tulipány, sú zo záhradných moje naj..u nás je to také levanduľovo-bylinkové...
    Takéto drevo je pohladenie,keby ma svatovci-drevári, nezásobili lopármi na x-rokov,neváham a objednávam...
    ....no tie vrecia...ešte továrenskejšie, k mojej turbínovej Klapke,foto,ktoré som dostala...tie by som brala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ...krásne fotky..krásne pivonky .. a dokonalá ručná práca ..si šikulka Adi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Omylom so Vám napísala, že mi pripomínate ljus.cz ale malo to byť Lugi.cz tu sú :
    http://www.lugi.cz/cs/kategorie/kolekce
    :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adrianko, krása veliká !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Adrianko, krása veliká !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť