20150517

jar je v plnom prúde

.. hneď po tom ako odkvitli tulipány, 
začal krásne voňať kvet orgovánu.. 
máme ho zasadený pri bráne 
a tak sa jeho vôni nikto nevyhne.. 


neodolala som a hneď prvý májový týždeň
 som si ostrihala kytičku do nového/starého
 smaltového vedra, ktoré som zobrala otcovi z chatky 


.. použila som orgován i na fotenie, už pre konkrétnu zákazníčku Michaelu..
 .. jedna vetvička nám permanentne vonia v obývačke na stole.. ten Vám ukážem niekedy neskôr :-)
a posledná kytica  z voňavého kríku :-) 


..  ..  ..

.. vždy v polovici mája nám rozkvitne živý plot.. 
už od jari vyčkávam, kedy to príde, pretože kvitne len pár dní,
ale je to skutočne nádhera.. 
tisícky drobných kvetov 
kríku  Spirea nás chránia pred zvedavými pohľadmi 
okoloidúcich a zároveň nám spríjemňujú pobyt
 na záhrade svojou nehou a vôňou.. 





kvet kríka Spirea - Bridal Wreath sa použiva do svadobných kytíc.. 



.. nám robia príjemnú spoločnosť vo vynovenej  spálni :-) na ktorej dokončenie
 a fotenie sa obzvlášť teším, zbožňujem túto miestnosť 


..  ..  ..
..

na záver sa chcem s Vami podeliť o svoju malú radosť..
tento týždeň som zaregistrovala 50arches na SaShe,  
napísala úvodný článok o nás, a :-) dnes sme na titulke 
dokonca 2x - v Žurnály + a vo "výťahu"


.. bez prestania mi pípa telefón, 
toľko palcov hore a krásnych slov 
v komentároch  na adresu našej práce som ešte 
nikdy nedostala.
ĎAKUJEM 
všetkým za podporu a podobne prajem len to najlepšie:-)

a d r i a n a


13 komentárov:

  1. Dobry den, Adriana, vdaka vasmu prispevku som zistila, ako sa vola ker, z ktorého mi muz doniesol do vazy, ked som ho poslala pre biely orgovan :-) Tak si to uz zapamatam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobry vecer, to ma tesi :-) tiez som dlho nevedela zistit nazov kriku.. myslim si, ze biely orgovan je krajsi, minimalne lepsie vonia :-o snad Vam manzel nabuduci rok prinesie ten spravny kvietok ❁

      Odstrániť
  2. Vďaka Danke som Vás spoznala a híkam, nad Vašim tradičnoelegantným kamenným bývaním,je u Vás nádherne,aj Vaše výrobký,hlavne lopáre,ale milujem ľan a naposledy som si kúpila vankúše až z Čiech !..tak už viem aj o Vás !
    Ten krík a dom ,to je nádhera !Ako sa povie ľudovo tento kríček ?
    Zdravím a veľa šťastia na SaShe !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ) :-) dakujem za mile slova, a pochvalu.. tesi ma, ze sa Vam nase vyrobky pacia:-) z lanovych veci som este vela neukazala, ale coskoro pridam dalsie foto :-) tradicnoelegantne je uplne perfektne pomenovanie nasho stylu :-o dakujeme.. krík je Tavoľník

      Odstrániť
    2. Tak toto mi ide ..:)..ale doma...kovárov kobyla...:)
      ...dievčatá ja som vnímala ten orgován vo váze len ako pekné pozadie :) toho za ním...výmaľba,kovanie,drevené okno, drevená rímsa nad krbom..tak ucelené...dokonalé a ej keď tradičné tak elegantné :)..a ešte ten kameň...smiem sa opýtať na detaily,či je to rekonštrukcia kamenného..a remeslá,ktoré sa u Vás uplatnili...nie je aj Dankina lavica z Vašej dieľne ?

      Odstrániť
    3. :-) dakujem, som rada, ze sa Vam u nas paci :-o byvame v starom, 100 rocnom kamennom dome a zastena v kuchyni je odkryty a vyspraveny mur.. ja som si to vymyslela a moj sikovny svokor zrealizoval :-D .. takmer celu renovaciu urobil sam.. od murara po stolara :-) ak planujete prerabat alebo rekonstruovat, odporucam ho :-) na premene Dankinej chodby som sa podielala skor dizajnersky :-) navrhom rieseni, napr. vymena vesiaka za uzavretu bielu skrinu, zrkadlo na opticke zvacsenie miestnosti.. lavicka bohuial nie je od nas.. prajem pekny vecer, ada

      Odstrániť
    4. Ďakujem :)
      K Vášmu blogu,domácnosti som proste zahorela láskou :) ,ktorú vždy cítim v žalúdku
      ...ako k Danke,Marcelke,countrylivebyme,enelavie,janeathome,vintage-house...:)))
      za to proste nemôžem :)
      ...pozývam Vás aj k nám
      http://osblove.blogspot.sk/
      ...srdečne...bývame asi 7 rokov,tradičný dom,rekonštrukcia na polodrevodom,arch.Ivan Jarina,stojí si ho pozrieť...vychádza z Jurkoviča a dreveníc,robil orloj v Starej Bystrici...ale vo vnútri to nechal na mňa...
      ...pripomínate mi Ljus...a HNSTLY...:)
      ...a kvitujem ,že ste nechali kamennú stenu,my sme sa tiež uberali pri rekonštrukcii asi 80 ročnou starou tehlovou stenou,so značkami...potom sme dokúpili také tehly...a drevolínia a OSB doska ,sivá,kov...u nás také industrial vintage,pre zdrav.stav syna.. ..ale ešte sa to utriasa :)
      ...terasu a vonkajšok ešte treba dorobiť,napr.žalúziové posúvne okenice...a chvcela by som cementové stierky...sen :) ,alebo len vybielime domček,ako sa to robilo voľakedy :)..u mňa sa bije tradične s novým...pekný deň..

      Odstrániť
    5. ..a ešte toto je moje obľubené,aby som definovala môj feeling...:)
      http://diagnoosisisustusmania.blogspot.sk/

      Odstrániť
    6. Dakujem krasne, popozeram vsetko a nastavim na sledovanie.. musim sa poradit s Dankou.. ako sa to :-o prajem vsetko dobre a nech sa Vam dobre byva :-) a.

      Odstrániť
  3. Adi to modré vedro s fialovým orgovánom je úžasné...chválim každú fotku, sú veľmi vydarené a teším sa na spálňu :-) ani ja som netušila, že ten krík je tavoľník... ja ho mám ružový. Krásny večer! D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Danka, ani ja som to doteraz nevedela :- ) napisala mi to jedna americanka s ktorou si obcas pisem na IG :-) :-) paradox, nie? .. dakujem, fotka s kyblikom sa aj mne paci najviac :-) podobne prajem pekny vecer, ada

      Odstrániť
  4. tie fotky sú úžasne ako naozaj :) a gratulujem k takémuto úspechu :) ja som zatiaľ nemala tú česť dostať sa z nejakým článkom na titulku Sashe tak snáď raz.... výrobky sa mi však neskutočne páčia (už aby som mala ten svoj domček hihi) ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krasne :-) clanok tam bol len par dni :-) a pod akym menom si na Sashe? ,,nech aj ja poriem.. drzim palce na ceste za domcekom, ada

      Odstrániť