20150602

ľan a ružové pivónie // flax and pink peony



Ahojte 
.. pozdravujem Vás do rozkvitnutých, vôňou zaliatych záhrad.. konečne sa upravilo počasie a tak si ich môžeme naplno užívať. U nás momentálne kvitnú ružové pivónie, klinčeky, veľký krík vajglery a už aj levandule a ruže.. ale to nabudúce :-)

.. .. ..

.. minulý týždeň začal náš drobec chodiť na 4 hod. pár x do týždňa do jaslí/detského centra .. prvé dni sa to nezaobišlo bez plaču (môjho :-o ) ale už to zvládam lepšie :-)  pár hodín denne mi pomohlo dokončiť objednávku ľanových vankúšov, utierok a zástery..
 .. nečakala som, že mi to celé potrvá mesiac :-)  .. každý jeden švík je najskôr ušitý ručne, 
sfercovaný až potom prešitý strojom a aby žiadna niť netrčala, 
je všetko začistené aj z rubu.. na zásteru a utierku som ručne farbou 
na textil aplikovala text, ktorý som si vytvorila podľa obrázku starého vreca na múku


vankúše 

 


verím že sa vecičky budú budúcej majiteľke páčiť :-) 
.. .. ..

s mojim lopárovým partnerom sme urobili nový typ lopára z tvrdého dreva.. chcela som niečo univerzálne čo bude nielen dekorácia ale aj pomôcka pri dekorovaní a tak isto v kuchyni.. môže slúžiť ako podstavec pod sklenený svietnik, pod vázu, šálku s horúcou kávou ale i na krájanie.. je totiž z tvrdého dreva, výrazne vykartáčovaný a 2x napustený ľanovým olejom.. urobili sme mu aj dierku na šnúrku aby sa ľahšie uskladnil a pri skrášľovaní priestoru aj dobre preschol.. ta dá
..
 XS okrúhly lopár 
v spoločnosti našej čajovej lyžičky


 čo na neho hovoríte?
 .. v kombinácii s S okrúhlym lopárom


.. .. ..

na fotenie s ružovými pivoňkami som sa dlhšiu dobu tešila.. chcela som pristihnúť naše lopáre v akcii, pri stolovaní  kde by boli ukázané  niektoré  z ich možností ..

.. pri tomto fotení sú využité mini lopáriky/kľúčenky ako menovky,  XS hranaté lopáre ako podložky pod poháre, a ML hranatý lopár na krájanie chleba






môžeme stolovať , dobrú chuť:-)
.. .. ..

nabudúce by som Vám rada ukázala fotky z návštevy neďalekej farmy s ktorej spolumajiteľkou spolupracujeme..

Ďakujem za Váš čas, odbery môjho blogu a teším sa na prípadné komentáriky :-o
prajem pekný týždeň,
adriana


















8 komentárov:

  1. Adi, opäť nádherné fotky, z ktorých sála jemnosť. Lopáriky sú neskutočné. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem pekne Adka, pojdem aj ja urcite pokukat k Tebe :-) A.

      Odstrániť
  2. Veľmi pekný styling. Mne sa páčia fľašky, v ktorých máte pivónie. Prezradíte aj kde sa dajú kúpiť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem pekne :-) pohare mali asi pred rokom v Metre :-) Ada

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Dakujem krasne Sasi :-) aj Ty mas krasne :-) ..prosim Ta pekne, vies mi poradit ako si mam pridat Tvoj (aj ine) blogy do oblubenych.. uz som nad tym stravila par chvil a neviem ten link na niektorych blogoch najst :-/ (Google pripojit sa k lokalite)

      Odstrániť
  4. Adi to je rozprávková krása...zástera, utierky, vankúše...všetko prepracované do detailov :-) ..stolovanie s pivonkami je čarovné, aj nový lopárik sa vydaril :-) Krásny letný večer ! Danka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Danka za mile slova :-) zasteru by som si hned nechala :-o .. vecer pridem k Tebe aspon na e-navstevu, pekny den, ada

      Odstrániť